8 augustus 2022
hulp bij klantenservice

Vaderdag op Instagram

19 juni is het weer vaderdag. Op deze dag worden alle vaders in het zonnetje gezet voor een nationale feestdag. Ze krijgen een ontbijt op bed, een cadeau of worden op een andere manier verwend door mensen om hun heen. Als je een cadeau wilt kopen is het meestal lang zoeken naar een geschikt iets hiervoor. Je wilt dat het snel gebeurt en dat het ook snel geleverd kan worden. Een opkomende ontwikkeling is gaande bij social media. Er zijn steeds meer mogelijkheden om je bestellingen te plaatsen via een social media platform. In het bijzonder hebben we het dan nu over Instagram.

Waarom Instagram?

Instagram is een platform wat zich de afgelopen jaren flink heeft ontwikkeld. Je kunt met je volgers foto’s en video’s delen. Zij kunnen dit liken en weer delen met andere gebruikers van de app. Ze ontwikkelen zich steeds meer en hebben ook inmiddels een functie toegevoegd waarbij je producten kan bestellen. Je wilt dus in dit geval dat jouw producten eruit springen. Dit kan perfect geïllustreerd worden aan de hand van een foto of video. Je wekt de interesse van de kijker en die gaan zich meer verdiepen in het product. Dit kan er uiteindelijk voor zorgen dat of ze gaan bestellen via de app, of dat ze op website verder kijken en alsnog het product gaan aanschaffen.

Waarom Chatkracht?

Chatkracht dient als een ondersteuning voor het bedrijf. Ze ontnemen in dit geval taken en vooral tijd van het bedrijf. De uitbesteding van de klantenservice zorgt ervoor dat de werknemers zich kunnen focussen op andere aspecten van het bedrijf. Als we kijken naar de uitbesteding van Instagram, kost dit veel tijd om als reguliere werknemer dit te beantwoorden. Wanneer de chatspecialisten hiervoor aan het werk worden gezet, kunnen zij dit binnen 30 seconden oppakken en de gast hierover duidelijk informeren.